Ett jävla patetiskt påfund

Alla hjärtansdag, seriöst?! Behöver ni verkligen en dag där man
döper den till nått med hjärta för att ni ska älska eran partner lite
extra, eller älskar ni bara perosonen lite extra för att det har med
ett hjärta och göra? Nått ni kanske inte skulle kunna göra annars?

Jag tkr det är det mest patetiska påfund som i princip finns, nått
som går om varje jäkla år. Jag älskar min karl exakt lika mkt varje
dag och kan ge honom det lilla speciella den dag jag vill, inte den dag
då det är bestämmt. Hur kul är det då nån annan bestämmer att man
ska älska sin partner extra mkt?! Nä, sån skit tror jag inte på. Sorry!



Update:

Och bara för att jag ogillar alla hjärtansdag betyder inte att jag ogillar
andra påfund som finns. Tkr bara att alla hjärtansdag är överdrivet.


Kommentarer
Postat av: Anna

tycker det är rätt så mysigt, vi tar oss också en extra dag här och var och myser lite mer, så även på alla hjärtans dag, men känner du så borde du ju känna likadant för alla andra dagar också,. t.ex julafton midsommar m.m... samma sak...

2012-02-14 @ 08:17:42
URL: http://skugganjr.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med dig... Sånt hysteri kring den här dagen, jag älskar min pojkvän lika mycket dom andra 364 dagarna om året..

Alla hjärtans dag kan fara åt skogen! Behöver ingen dag som.talar om när jag ska tycka om någon extra mycket.

2012-02-14 @ 08:41:37
Postat av: anna

bra skrivit

2012-02-14 @ 10:35:03
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback