Dom fick ta sig en tur i snön

Jesper & Nemo är ute och skottar snö, jag kom nyss in efter att ha tagit med
mig 1 och 1 av katterna i koppel så dom fick känna på snö för första gången,
ingen utav dom va impade och in med dom efter 1 minut igen, hehe! :) Har slagit
upp diskvatten och torkat av tv-rumsbordet, ska strax diska men först ska kaffet
drickas upp som jag gjort. Om det kunde sluta blåsa ute skulle det va så mkt skönare.
längtar sjukt mkt efter sommaren! Såg även i VK att ett tack rasat ner vid coop, lite
små tung snö antar jag och inte tillräckligt bra byggda tak på coop, var liksom hur mkt
snö som helst på taket så hajar inte varför dom inte skottat ner det, dömt att misslyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback