Bräntbergsbacken!

Vilken fantastisk dag, först fick ja sovmorgon till 13.00(!!!), tro ja inte
sovit så länge på ja vet inte vad. Sedan kom Lucas över och ja vi drog
till bräntbergsbacken och åkte bob, och det har varit så fantastisk dag
och barna har haft så kul + ja och jeppe. Och nu ska ni få höra, Hellman
till och med vågade sätta sig på boben och åka med Nemo & Lucas, nått
jag inte gjort på flera år då jag har lite fobi för branta backar, åkte hela
3 gånger med dom, haha! :) Lägger upp 4 kort sen dagen tänkte ja, jeppe
va så klantig en gång och flög sj av boben och åkte rakt i backen med en
smäll, ja satt och skrattade åt han, ingen sympati här inte. Lät typ BOM
när han slog i backen, hahaha! =) Skadeglädje =D Tyvärr finns det inge
fotobevis på att jag åkte, men ni får alltså lita på mina ord ;)





Jag är så himla glad att Nemo har en vän som Lucas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback