Älskar att...

Jag älskar att mina naglar såg så fantastiska ut på The studio bilderna med!
När ja riktigt skött om dom och orkat måla dom är dom faktiskt riktigt fina.
Och ja tyckte dom passade som ett smäck i färgen till mina oufits jag använde.

Annars så har grannen Therese precis gått hem, därimot har ja kvar 2 av hennes
barn och en kompis till en utav dom, så 3 extra barn sitter just nu i min soffa och
Nemo uppskattar det till tusen. Dom ser på film och käkar godis :) Jag själv funderar
starkt på att dra mig till sovrummet och lägga mig och glo på tv där :)


Kommentarer
Postat av: Isa

Gillar dina mjukare ögonbryn, men en smaksak annars. Sköt om dig!

2012-02-11 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback