Oerhört stolt

Är så galet stolt över min son, går så himla bra för honom i skolan. Han sköter sig
verkligen och sitter still och lyssnar när fröken pratar. Mammas stolthet det! Mitt älskade
barn gör mig så fruktansvärt hel i hjärtat, vad hade jag varit utan dig Nemo?! Mamma älskar dig!
 
Annars så lever livet för fullt, jag mår bättre och bättre för varje dag! :) Blir bara små sne då det ska
kasstas skit hit och dit i denna byhåla, men vad kan man annars räkna med i denna stad. Har alltid
stått för vad jag tycker och tänker till personer, synd att andra inte har blivit uppfostrad på samma sätt.
Tur man har fina människor runt sig som vill lyssna på sanningen! Love you all!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback