Ni kommer bli förvånade!

Nu ska ni få höra nått helt konstigt, någonting annorlunda jag har bestämmt mig för.
Nått ja inte trodde skulle ske på flera år till minst. Helt galet! Jag har plockat ut min
ögonbrynspiercing, min septum & min earl. Jag känner för att dom står faktiskt inte
lika mycket för mig längre, min personlighet är mer än mina piercingar. Och ja känner
faktiskt att ja mår så jävla bra nu för tiden och varför ska jag då dölja mig bland en massa
skrot?! Och det roligaste är att ja faktiskt trivs utan dom också. Har den i läppen och den
i näsvingen kvar (och ja den i tungan, navlen & bröstvårtan, men dom syns ju inte.) Och ja
tycker dom räcker huuuur bra som helst! :) Och många verkar faktiskt gilla att jag ÄNTLIGEN
tog ut några av alla jag hade, höhöhö! :) 
 
Jag älskar mig sj, min man & mitt barn!
 

Kommentarer
Postat av: kikki

Absolut. Nu blev du ännu vackrare :-)

2012-08-06 @ 16:35:58
URL: http://alskadefamilj.blogspot.se
Postat av: Bells

Du har alltid varit vacker, men är desto vackrare nu, utan detta "skrot" i ansiktet! Nu ser man dig på riktigt, och de där fantastiska blå ögonen. Kram

2012-08-07 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback