Livet är orättvist

En till person har lämnat jordelivet och jag beklagar verkligen med djup
sorg över det som hänt till er alla. Livet är fruktansvärt orättvist.
 
En annan kämpar med panikångest igen, slutade med min medicin då jag
blev tillsammans med Marcus. Och ja, för 1½ vecka sedan tog det slut mellan
han och mig, ett gemensamt beslut. Hans mående är inte alls bra och det var
just pgr av det de tog slut. Han är en otroligt fin människa innerst inne och jag
hoppas verkligen han finner lycka i framtiden.
 
Så nu står man än en gång ensam igen, funderar på vad livet ska ge mig, på vad
som kommer att hända. Ångesten är mer än enorm och ibland vet jag inte vart jag
ska hä mig. Men jag tar en dag i taget och lever för dagen, det bästa jag kan göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback