Jag måste ha sett ut som en idiot?

Efter att jag lämnat den grinigaste ungen i världen på dagiset idag och skulle
hoppa på cykeln igen för att cykla mot jobbet så gick det fan inte att få upp det
satans jävla stödet, jag stog länge och sparkade, drog och tittade på det, folket
måste trott jag va helt bakom flötet då ja stog där och toksparkade på stödet
och svor. Ja fick inte upp det iaf så jag börja gå med cykeln och ringde Jesper
och svor av mig lite lät typ såhär "¤%"&#"%¤", när jag pratat klart med honom
stannade ja med cykeln, tänkte "en gång till" och ja sparka till stödet och fjomp
så åkte fanskapet upp hur lätt som helst... suck... Jävla satans piss skitcykel!


Kommentarer
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

hahaha, det där påminde mig om hur jag är när jag dampar :P

Smörj stödjävlet eller lägg cykeln på backen nästa gång! Inte bra för hjärtat sådant där vettu!!



En fråga bara efter att ha läst runt lite här.. vad fa-an i hela ("%#/# är gerbiler?!



sv: MEN 57 TAAAACK!!!! fan vad roligt att du tycker det!

2011-09-09 @ 00:32:46
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

men vad snäll du är!! Tack, tack, tack!!!



Ökenråttor?! nemen guuuuu! Nu tänker jag på den där hamstern på reklamen som gick för ett tag sedan på TV, han som typ mördade hans husse!! fast sedan vaknade han och ba wöw.



Jag hade sandekorrar när jag var liten, men den ena bet min bror så vi lämnade tillbaka dem. JÄVLA MONSTER!

2011-09-09 @ 00:57:12
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Jaså inte?! Små, rått-hamster-liknande djur! Sand eller Strandekorrar heter dem! Minns inte vilket av dem :P

2011-09-09 @ 01:14:44
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

´HAHAHA! Det finns en spärr på stödet som man måste trycka på för att stödet ska åka upp :P

2011-09-09 @ 06:57:34
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback