Varnar känsliga töntar från starka bilder

Jag kan inte hålla mig, visar hur min lilla operation ser
ut från i onsdags innan operationen och några timmar
efter, från igår & från idag. Blir mer blå varje dag.
HUGA

Själva förhårdnaden var ungefär 1-1,5cm bred (lika djupt),
men snittet blev så himmla mkt längre. Så fick ett längre
kejsarsnitt på köpet om man säger så.

Onsdag



Torsdag



Fredag


Det som känns så sjukt är att jag nu kan lägga mig ner nu utan att hela
magen gör ont, kunna hosta eller nysa utan att hojta AJ. UNDERBART!!!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh jag hade hoppats på mer blod och kött hahaha.. Nämen det ser ut att läka riktigt fint det där :)

2011-10-21 @ 20:27:16
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Jäklar var blått det är. :P men det ser ju riktigt fint ut, och det måste vara skitskönt att det äntligen är gjort!!

2011-10-21 @ 20:42:52
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback