extra jobb och gräsänka

Godmorgon godmorgon godmorgon!

Eller ja här har vi haft morgon i 2 timmar, bloggen ligger som vanligt inte
på prio 1. Här har ja varit lite hurttig på morgonen, Jesper slapp diska igår
så ja tog hand om det imorse, och nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe
för hela slanten och det är snart dags att rulla Nemo mot dagiset så han får
leka av sig lite. Skulle egentligen ha varit ledig idag med så snäll som jag är
så ställde jag upp på en till jobbarkväll. Det innebär att jag har jobbat stägning
3 veckor i rad + att jag har 2 till framför mig. Så varför grina och gnälla om
man knappt jobbar stägning alls? :P Blir knappt att jag får träffa min sambo
men pengar blir det iaf. I övrigt så sticker han tidigt till sthlm imorgonbitti, hans
syster har nämligen dop för hennes son och ja han blev bjuden dit.... ja och
Nemo får snällt sitta hemma vi... Som tur är kmr han hem på söndagmorgon
igen så lite mys med honom hinner jag med iaf. Och nästa helg sticker vi alla
till Kramfors och har det bra, mamma ska firas för att hon snart fyller 50.

Och badrummet är snart klart, dom ska fixa allt med målning och lackning osv
idag så på måndag kan rörmockaren komma och sätta in allt igen. Åh gud vad
jag längtar tills jag kan utnyttja mitt badrum igen! Kunna tömma min stora
garderob så ja kan gå in där utan att hoppa över allt för att få fram lite kläder.

YEEEEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback