Detta kan jag

Snacka om att vara händig alltså, har precis rensat ur Nemo´s garderob(er)
från en massa för smått, blev en hel svart Rusta 10-kronors kasse fullt med
kläder, tjocktröjor, underställ & jackor åt Sara´s Jonah! =D Och mkt fint,
säkert sånt jag skulle kunna få en liten slant för men jag är så snäll och ger
bort det ist till Nemo´s bästa vän Jonah. Man blir alltid så tacksam då man får
en massa kläder, jag brukar få en massa påsar utav min moster då hennes
grabb växt ur sina, och då är till och med endel kläder helt oanvända! :O

Har även suttit med inpackning i 1½ timme nu tro ja, tvättat en maskin med
sängkläder och har nu slagit på en till med mina arbetskläder. Och har även
packat resväsken till ikv då vi sticker till Kramfors, helt sjukt hur hurtig jag
är och allt detta har ungefär skett på 1½h, så är det nått jag kan är det detta ;)

Och fick även veta idag att Dennis, Hanna & lilla Hugo kmr till mamma min
idag också, det ska bli så kuuuuul!! Och tror Nemo kmr bli stört förälskad
i Hugo jag ;) (en vovve för dom som inte vet).

Nej nu ska ja fortsätta med dammsugning och skurning här hemma, vill
gärna att allt ska va tipp topp då man kommer hem så man slipper städa då.

PUSS HEJ


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Det är verkligen tacksamt att få massor med saker, jag brukar få massor efter Jonah och det är ju roligare än att fara och köpa nya saker. :D

2011-10-13 @ 13:50:18
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Otroligt roligt att få ärva kläder av andra, och sååå uppskattat! Det var superfina kläder och Jonah blev såklart kär i alla Bilar-plagg haha.. Precis som väntat ;) Tuuuusen tack igen!

2011-10-13 @ 21:23:43
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback