Award

Sara gav mig en liten utmaning i hennes blogg! =) En award som
innebär att svara på några frågor.


Varför började du blogga?
Faktiskt en riktigt bra fråga, eftersom jag har upp och ner tider i mitt skrivande
så var det väll just i en "lust att skriva av mig" period som kom då ja skaffade
blogg. Sen så hade många vänner det också för den delen så man följde strömmen.

Vilka bloggar följer du?
Ja för att göra det enkelt så är det dom jag länkat på min bloggsida ;) Men dom
som jag är inne flitigast på är Sara, Emma, Zabine, Sandra Kronlid, Ida =)

Vilka favoritfärger har du?
Svart svart och åter svart, kanske inte just en färg men ändå. Annars gillar jag
rosa med, fast inte knallrosa eller ljusrosa, utan nånstans där mittimellan.

Vilka favoritfilmer har du?
Lätt Dirty Dancing på första plats. Annars typ sagan om ringen filmerna.

Vilket land drömmer du om att besöka?
En varmt och soligt land. Så man kan få lite färg på sin blekfeta kropp.

De som jag skickar denna award vidare till blir Zabine, Sandra Kronlid & Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback