Underbart var förnamnet

WOW vilken show vi fick igår på Baggböle herrgård, dom sjöng, dansa, var utklädda
till riktigt läskiga spöken som kröp runt bland folket... så svårt att förklara för detta
måste nog upplevas för att ni ska förstå, maten var awesome, absolut den helstekta
renfilén var min grejj, NOM NOM! Och jag var så duktig och drack inte en droppe
alkohol, blev en coca-cola och sedan vatten, haha! :) Och jag hade ändå roligt ;) Så
glad över ni alla som jobbar på Rusta, ni är så grymt härliga och jag är oändligt tacksam
som får jobba med er! :) Och tyvärr har jag inga bilder på showen :/

Idag har jag en halv grinig grabb här hemma, och nej det är inte Jesper jag pratar om.
Snarare Nemo, inget duger och ska man leka nått med honom så är det bara fel, men
nu har han lugnat ner sig med sin gigantiska legohög där han sitter nu :) Skönt! Nej nu
ska jag gå och rota igenom skafferiet efter något gott.

Dagens citat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback