Jag skulle vilja pynta, helt nu...

Förstår mig inte på dom som avskyr att julpynta, det är så ruskigt mysigt då man står
och stryker julgardinerna, letar fram alla tomtar, alla juldukar osv och samtidigt lyssnar
på julmusik!! Åhhh, nästa fredag kör jag med julpyntning då Nemo är på dagiset och jag
är ledig. Tror jag kommer få hem en chockad grabb då han ser alla tomtar ;) Idag målade
vi btw egna julkulor, och dom blev så fina så. 3 av dom har Nemo gjort och jag 1. Blir nog
att köpa hem ett par st till som han får måla med mig :)

Imorgon ska jag även ut med jobbet och äta på ett finställe! :) Rusta hade vunnit nått,
mins inte alls riktigt vad det var men mja underhållning + förrätt, middag & efterrätt ;)
Och menyn såg gudomligt god ut! Nom Nom!

Julkuls målningen!



(Vi gjorde även ett par pingviner som inte alls var lätta att göra och dom
är inte riktigt klara än, ni får bild på dom sen!)

Kommentarer
Postat av: EmilyHofman

Jag har så länge jag kan minnas aldrig haft en enda pytteliten tillstymmelse till julkänsla i kroppen. I år känns det däremot annorlunda, kanske för att kidsen börjar bli större och märker av att det är jul! För deras skull så.. :)

2011-11-18 @ 19:46:28
URL: http://emilyhofman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag skall strax börja julpynta. Vad målar du med för färg på kulorna ?

2011-11-18 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback