Inte ett lösenordsskyddat inlägg ;)

Nej nu ska jag va snäll med er andra och inte skriva ett lösenordsskyddat
inlägg, haha! :) Men dom som fått tillgång dit hoppas jag även håller tyst
för det är ett ganska känsligt område det dära.

I övrigt så är jag snorig och bihålorna muppar sig, annars funkar det och
imorgon ska jag till tandläkaren igen för att rotfylla upp min tand som är
rensad på never och allt dylikt. Får hoppas på att jag inte tuppar av i stolen
bara som jag höll på göra sist och dom fick avbryta det hela. Jaja, det
återstår att se hur det går.

Och jag är så klantig, sist ja gjorde köttfärssås så brände jag mig, och idag
då jag gjorde köttfärssås så brände jag mig på handen, fan det svider juh
inte lite det heller, haha! :)

Åh det var typ de jag hade och skriva! Haha, ja Mikaela vad säg man :)

Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Saknar dig med <3

2011-11-30 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback