Underbara Rusta!

En helt underbar dag på Rusta och jag är så supernöjd med både chef och dom anställda där.
Ni kan nog inte förstå hur lycklig jag är vid detta tillfälle. Fick även höra av chefen att tjejen jag
gav mitt CV till hade skrivit på det "Henne måste du ta in på arbetsintervju". Hur underbart
känns inte bara det att höra hur gott intryck jag gav då jag kom in dit  första gången för några
veckor sedan?! jag är så jävla awesome! ÅHH!! Alldeles sprattlig i kroppen av lycka!! Imorgon
ska jag få sitta i kassan för första gången, kommer bli riktigt roligt. Få se hur det funkar. Denna
chef på Rusta är minst lika underbar som stickan va på Hemköp, en chef med humor!
GLAD TJEJ!


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

har du fått fast tjänst eller är det bara sommarvik??? GRATTIS!

2011-05-30 @ 20:35:13
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback