Underbar helg och 2 underbara veckor framför mig

Sorry för den dåliga uppdateringen i helgen. Men nu ska jag köra igång lite igen.

Hade en underbar helg med mina 2 mostrar, 2 kusiner & mamma. Kunde nog inte
ha blivir bättre. Vart himla tomt då dom åkte hem igår. Men som tur då så skulle
vi iväg till Amber på 4-års kalas på leoslekand som då varade i över 4 timmars
stojj hit och dit. Härliga barn! =) Var roligt att få träffa Camilla och hennes lilla
familj igen, var evigheter sen sist. Och hon hade en mkt trevlig kompis där också
och det är juh alltid lika roligt att träffa nytt folk och prata lite strunt med.

Idag sker öppningen av mitt kejsarsnitt, kan säga att jag gruvar mig en hel del,
är så jävla nervös så det inte är sant. Tro vad som finns där? Som grannen Emma
sa, "Det kanske kommer ut en minibäbis som sitter fast där, eller så kommer det
ramla ut massor av spindlar", då tänkte man tack för omtanken ;) haha! Men du
är en skön prick torris. Lär väll skriva en rad sen hur det gick, ska va där 14.45.

Sen i helgen blir det som dom flesta vet tatueringdags. Känner mig grymt taggad
men också VÄLDIGT nervös, får juh höra hur ont det gör på bröstkorgen så ja, jag
hoppas jag överdriver smärtan nu och bara tycker det inte kommer kännas en skit
då jag såväl sitter där. Ska bli otroligt fint, och ska man va fin får man lida pin.

Sen efter denna helg som kommer börjar jag på mitt nya jobb, det känns juh
helt freaking awesome! Längtar som ett tok för att få se hur allt funkar på rusta.
Ja det var väll de jag hade och skriva just nu. Vi lär juh höras senare då ni får
veta hur jag måt efter öppningen av kejsarsnittet en bit ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Lycka till idag slemmis! :)

2011-05-23 @ 10:20:02
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Blir spännande vad som kommer fram där. :) Får tvinga Jesper att filma när dom skär upp! :)

2011-05-23 @ 14:00:31
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback