Sötnos!

Åh vad Adrian va söt idag då vi var och hälsade på.
Han hoppade upp i mitt knä och satt och mös med mig ett
tag. Emma blev lite förvånad då hon trodde han skulle upptäcka
att "Oj, detta va juh inte mamma", men nejdå han låg kvar och
mös hos mig. 2 gånger dessutom, det gillade jag. Fina fina Adrian! =)

I övrigt så är både Nemo & Ronja nybadade och sitter och käkar kvällsfika.
2 helt underbara knoddar som är toknöjda. Blir strax nattning för båda men
först lite billibompa, tråkigt då dom visar otecknad bollibompa bara för Ronja
är inte alls det minsta intresserad, hon skuttar mer runt i soffan och är nöjd så.


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Du är accepterad nu. :)

2011-05-25 @ 19:38:00
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV: Neeej då, du fick ju ta bort dom ju! :D Du skulle haft min läkare bara.. :/

2011-05-25 @ 21:48:07
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback