Skakar som ett asplöv!

Som jag berättat tidigare om skulle jag ta bort mina 2 födelsemärken vid brösten och 1 på halsen, läkaren
tittade även på kejsarsnittet och beslutade att testa med bedövningsmedel som då kan stoppa nervens signaler
som troligen fortfarande håller på skicka ut det, så förhoppningsvis så försvinner smärtan nu annars måste dom
skära upp, huvva!! Tog bort den på halsen utan bedövning, gjorde inte så ont utan sved mer, dom på tuttarna tog
jag bedövning på. Men nu är det äntligen gjort och jag skakar som ett jävla asplöv än. Puhh!!

Före bild på vad som ville tas bort, inte underligt va?!
Dom 2 stora som togs bort alltså, eller ja stora var dom
nog inte. Mer bara störande fula.


Och 3 bilder på hur det blev efter, det vita på ena bilden är alltså
hur det ser ut under ett födelsemärke. Lite creapy, blödde knappt!
Och ja förstora plåster till så små födelsemärken, men dom små va slut
tro jag han sa, så nu kan jag nog söka lite extra sympati från er kanske? ;)


Komiska i det hela var att jag absolut INTE ville ha en ung läkare, såg en ung kille stappla runt inne på
vårdcentralen ett par gånger och sa "NEJ, han ska jag då inte ha!", och vilken tro ni det blev jag skulle
ha om jo inte han. hahaha! Men han var för härlig och rolig så det gick super, kände mig trygg då han var
så avslappnad. Tyvärr skulle han inte va min läkare längre då han sedan förflyttar sig till Lycksele och blir
narkosläkare. Typiskt tyckte jag då det var den första läkaren som varit trevlig. Aja, önskade han lycka till iaf :)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Hihi, tack!! Är riktigt jävla nöjd över dom!! :D



Skönt att du fick det gjort. ;)

2011-05-05 @ 12:24:54
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV: haha, ja jag kände att jag ville prova.. :)



Du måste lägga ut bilder på hur dina sår efter leverfläckarna ser ut nu! :)

2011-05-07 @ 11:40:28
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

Fan jag skulle också vilja göra en sån där "behandling"... Gick det fort?

2011-05-10 @ 09:20:46
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag lyckades ta mig hit genom att googla på "asplöv".

2011-09-30 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback