Så sant som det är sagt

Det är sjukt tråkigt att läsa bloggar som inte uppdaterar, och tyvärr är jag en utav dom nu. Fick
hör att jag är lite tråkig ;) Ska försöka hitta på nått roligt att skriva men vad fan ska det då vara.
Får väll börja lite med gårdagen, var på en bilträff där det fanns en hel del snygga bilar må jag
säga, men blev förvånad att det inte var mer jänkare där det mullrar fint under huven, var liksom
mer sportbilar, vanliga bilar & några stackars jänkare. Man får typ vatten planing då det kommer en
gammal jävla jänkare med en fet motor underhuvden som mullrar, helt seriöst jag blir helt till mig!!
Kanske har lite raggargener i mig för att pappa är raggare till viss del ;) Muskelbilar is the shit!
efter bilträffen gick vi iväg och köpte kött, halloumi & potatissallad, åh gud vad gott det var! Älskar
verkligen grillat. Sen kom Marre och hämta mig strax efter 5 och vi hade en grymm tjejkväll, visst
lite tjaffs och så men inget jag tänker gå in på (och inte mellan oss alltså). Hade riktigt trevligt inget
att klaga på. Drack 2 goda drinkar? om man kan kalla det så, sourz+fanta=ZooApor. NOM NOM!
Kom hem vid 23.30 ungefär så blev en lång och mysig kväll med finaste Marre!
Idag finns det inte en enda jäkla plan, bara lata och må gott. Inte fel med det heller. Har en karl
som är grymt förkyld och lätt för att bli grinig så ska försöka vara en aning försiktig idag med munnen.
PUSS HEJ!
Och jag är typ jätte irriterad, jag gör radbrytningar i mina inlägg, men då jag sparar och publicerar
så trycks hela skiten ihop. WHY?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback