Ont men trotts det en bra dag! =)

Har haft otroligt ont i mage och rygg som ni kanske läst. Men jaaa, jag ska sluta tjata om det nu faktiskt.
Då jag vaknade körde jag snabeldraken ett varv, små plockade undan saker, diskade & startade en tvättmaskin.
Kändes skönt att få lite gjort för en gångs skull, har som sagt inte haft lust eller ork på ett tag nu, men det får allt
bli skärpning på det då jag verkligen HATAR då det är stökigt. Hämtade Nemo på dagiset sen blev det ute lek med
Emma & Adrian Sara & Jonah . Mkt kul då det var fulln rulle hela tiden. Sen hem och laga middag och sen skutta
över till Emma & Adrian där även Sara & Jonah va kvar så det blev ännu mer bus. Nu har jag nyss tagit mig ett skönt
bad, känns faktiskt bättre i ryggen men inte i magen såklart. Det är typ min dag, helt okej! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback