Ingen rubrik

Kom inte på nån rubrik.

Nemo är nyss lämnad på dagiset. Så nu har man egentid i 1 timme innan Marre
kommer förbi och ska umgås ett par timmar. Blir väll att kanske ta någon härlig
promenad i finvädret. Passa på och njuta då det är sol, men tyvärr så blåser det
också, om den skiten iallafall kan sluta nångång. Vill ha riktig värme, NUUUUU!!!!

Emma höll på skrämma skiten ur mig ute, det gick en fet spindel på vägen som
gjorde att Emma skrek och därmed så skrämde hon även mig så jag skrek med.
Grannarna måste trott vi är tokiga, men ja, dom är fan tokigare har jag märkt. Vi
är liksom dom lite fiiiinare i kvarteret (och såklart Ingemar, Therese m.fam.).

Nej nu ska jag njuta av en kopp kaffe, & sedan ska jag bajsa, vad skööööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback