Gett bort näst intill gratis

Nemo var en jobbigjävel väldigt tidigt imorse. Han låg och sparka på min rygg då han sov och då jag kände
att nu får det attans räcka han ska över till sin säng. Trodde jag ja, han skulle göra allt förutom att sova,
ha alla femtioelva lampor igång i sitt rum, han va "rädd" för buzzlighetyear och så fortsatte det eftersom
han inte fick sova i våran säng. Men ja, det hade kunde ha varit värre. Men just under tiden man sover och
man blir lätt irriterad så var han så jäkla billig där ett tag. Han som i vanliga fall är då duktig på att
sova i sin egen säng, brukar inte alls komma in till oss. Men ja, där fick jag så jag teg.
Äsch, nu ska jag dricka kaffe och bara njuta av morgonen.

Jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback