Fullt ös!

Sorry för en kass uppdatering, men har morsan, mina 2 mostrar & 2 kusiner här som ska
stanna över helgen. Så det känns som att jag hellre lägger all tid på dom än att sitta och blogga
helt enkelt. Nemo fick feber inatt, kom in till sovrummet runt halv 2 på natten och var varm som
en kamin. Han gnällde om att han hade ont i magen så fick iväg med honom på toan utan resultat.
Gav han alvedon sen somna han som en stock. Då låg tempen på 38.2. Då han vaknade på morgonen
sen så var han ännu varmare, tempen låg på 39.5 :( Min lilla stackare! Så han kunde inte följa med på
dagens shoping ner på stan idag utan han fick vara hemma med Jesper idag ist. När vi kom hem igen låg
febern på 38.8 så i med mer alvedon och nu är han liiiite piggare, ögonen hänger mkt med han skrattar
med Tobbe iallafall medans dom spelar lego batman. Nej nu ska jag ta och umgås med släkten! Hörs.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Stackars Nemo, hoppas han piggnar till snabbt!

2011-05-21 @ 21:41:10
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback