Dear God

Dear God, the only thing I ask of you
Is to hold her when I'm not around, when I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
But I left her when I found her and now I wish I'd stayed
Cause I'm lonely and I'm tired, I'm missing you again oh no
Once again


Här är man nyvaken med en kopp kaffe till vänster om mig och hörlurar på huvudet och lyssnar på
 Avended Sevenfold. Bra musik kommer man helt enkelt igång av och det är nått jag behöver idag.Världens
sämsta väder ute då det regnar och är sjukt fuktig & kall luft. Gick fan inte ens att tända min fimp som
 varit uteöver natten (såklart under tak), det hade blivit så jävla fuktig ändå. Men ja, nu borde det va
utblommat
 överalltnästa gång solen skiner fram igen. För nog gör regnet det sista, och jag är så glad att det är
sommar
faktiskt. Älskar sommaren till tusen, det som jag kanske saknar lite mera just nu är väll att kunna sitta
ute på ballen en sen sommarkväll och må gott med ett glas vin & nån härlig tidning, är liksom lite för
småkyligt ute för det nu. Men ja jag får gott härda ut. Men nu hör jag hur min sons mage kurrar.
Dags för frukost ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback