Åh fy fan

Känner mig riktigt jävla sliten idag. Sååååå trött så det inte är sant. Känns som om jag inte kommer
vakna till riktgit heller, inte gjort det på 1 timme nu. Lär väll lägga mig och sova en sväng då jag lämnat
Nemo på dagiset, har hur mkt som helst att fixa med här hemma men ska orken finnas måste den där
powernapen få ryka in en stund. Ringde även vårdcentralen igår. Så blir att titta upp kejsarsnittet nästa
måndag igen, troligtsvis blir det att dom skär upp det på vårdcentralen, annars blir det en remiss till gyn
på universitetssjukhuset. Men har iaf otroligt ont där igen och det resulterar i att jag sover dåligt, äter
dåligt och är trött hela dagarna. Och så ska det absolut inte vara. Äsch nu skiter jag i det hära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback