Svettiga Berit

Städat som ett jävla tok, bytt i kattlådan, utfodrat djuren, slagit på en tvättmaskin, plockat undan i Nemo´s rum, diskat & dammsugit. Skurning kvar men det tar jag om en stund då jag druckit upp min kopp kaffe och rökt en cigg. Snacka om att man blir svettig då man städar. För man vill juh helst att det ska gå snabbt och fixa så då ökar man medans man håller på och svosch där var svetten framme. Blir lätt en kroppsdusch innan jag hämtar Nemo på dagiset 14.00. Nej cigg och kaffe va det, see you later!

Guuud vilken underbar bild!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Faan din header asså!! Ögon-orre!! Haha :p

Vet du vart leopardisarna finns att köpa?



Kram :)

2011-03-21 @ 13:26:01
URL: http://angeliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback