puh, vilken jävla tur

Lucas skulle egentligen åkt ner till Kramfors idag för att hälsa på, men han ville verkligen
inte utan ville hellre stanna här i Umeå och va med Nemo. Jag hade sovmogorgon idag
och hade inte alls märkt Therese sms (skickade hon 08.11) där hon frågade om Lucas fick
vara hos oss så när jag märkte smset va klockan 09.50 och jag trodde dom hunnit åka,
men som tur var så hade dom inte det och Lucas kom springades till oss ist. Skönt att
Nemo har nått riktigt roligt att göra heeeela dagen.

En annan ska väll städa en jävla massa, lika roligt varje gång. Gud vilket ointressant
inlägg jag skrev men what the heck, ibland är man lite inspirationslös i inläggen och då
får det bli vad man tänker på just för stunden helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback