Önskar att ögonen kunde drabbas i strejk, precis som dom jämt och ständigt är på Jesper.

Seriöst, ibland önska jag verkligen att jag vore blind bara för en stund så jag slipp se all skit för en dag. Spelar ingen jävla roll om jag dammsugat 1 timme innan utan nånstans dyker den där jävla dammtussen upp ändå FAST man tkr man varit flitig och dammsugat var enda vrå.... Idag ser det naturligtsvis ut som ett bombnedslag här hemma eftersom jag hade 3+ barn igår, så 4 barn som lekte och stojja. Sen har man 2 mongo kattjävlar som inte gör nått annat än och stökar ner och hårar överallt... bläääää! Känner mig less angående all denna städning. Nej nu ska jag pimpla kaffe innan jag kör igång med att diska, dammsuga, plocka undan & skura. Tvättat en maskin tvätt och hängt den har jag redan gjort + lämnat Nemo på dagis så lite flitig har jag då fan allt varit än så länge. Nej nu ska bitterkärringen knipa käft och lata sig i 5 min till. (btw, angående min status, spelar ingen roll hur stökigt det är hemma så ser inte Jesper att det är det, eller så låssas han inte se allt, tror mer på det ;))

Denna va juh totalt awesome!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahah faan va grym. Den måste ja skriva på min facebook bara för de :p



Tack så mycket snygging!!!!

2011-03-23 @ 11:30:47
URL: http://angeliitaa.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Innan jag fick Adrian hade jag tre katter. Jag fick dammsuga en gång om dagen och ändå fick jag inte bort allt jävla katthår! Aldrig mer husdjur säger då jag, det räcker gott och väl med ungar, dom stökar tillräckligt..

2011-03-23 @ 11:53:17
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh men fan va bra att ni slipper det :D minns så väl förra året när soc tog 8 tusen ifrån mig, nu i år vet ja inte ens om ja får tillbaka något :( såg tomt ut.. haha. men ska ringa dit eller så väntar ja bara på brevet hem! :P

2011-03-23 @ 12:03:49
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: Fanny

JA ja vet, men asså hur kollade du? skrev du upp alla löner och sånt där du har haft eller loggade du in med e-bank? ja provade logga in men då stod det 0 överallt.. :S och det fattar jag inte! äh, ja ska ringa dig istället för att sitta och grubbla! :P får ju panik om jag ska betala tillbaka ;(



ÅH ja, ska bli så jävla gott, dock är ja så jävla hungrig nu så ja nästan dör.. SÅ SKJUT MIG FÖRST!

2011-03-23 @ 12:10:03
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHA damn.. då kanske ja inte får tillbaka något i år, och det suger ju GETBALLE!! :( åh... nu blev ja deppad, haha.. bajs fanskap!



JA.. men skjut mig först så skjuter ja dig sen? haha deal? :P

2011-03-23 @ 12:18:23
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: Fanny

ja men även fast man bara har haft soc så ska man kunna få tillbaka man skattar ju på dom pengarna också! hm... äsch jag vet inte! ne nu ska ja ut o röka o sedan på lektion, ha de toppen, puss.



hahaha we do that.. de blir en extraordinär plan som kommer bli kanoners! HAHA!

2011-03-23 @ 12:25:02
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback