Nog fan har jag en händig karl!

Min karl jobbar på inredningsteknik här i Umeå, där görs det allt mellan kök, trappor,
fönster ja helt enkelt en hel jävla del :) Men då han får lite tid över på jobbet så har
han också gjort en sköld åt Nemo, alltså en riddarsköld :D Nemo kommer bli
så glad då han kommer hem på söndag och får den! Min händiga älskade man, jag
älskar dig av hela mitt hjärta!

Denna har Jesper gjort till Nemo :D


Och genom att förhand med rakblad har han också ritat dessa motiv själv
och skurit ut dom på såndär dekal papper och sedan klistrat fast det på Nemo´s
hjälm, Nemo kommer bli toknöjd! Grym hjälm ;) Ingen kan som min karl!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfint!

2011-03-31 @ 08:22:08
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback