Längtar

Kan ni fatta hur mkt jag längtar till sommaren? Tills man kan gå ut utan att behöva ta på sig en jävla jacka, slippa klä på Nemo en massa kläder och bara springa till lekparken här utanför. För gissa hur sugen jag är på att sätta Nemo i en gunga just nu och bara putta på så mkt så han skrattar tills han kiknar, för inget gör mig lika glad som att höra Nemo´s underbara skratt. Men än så länge får jag & Nemo vänta, för går man ut till lekparken och försöker sig på gungorna nu har jag snö upp till knäna och gungorna är nergrävd i skiten dessutom. Men snart, snaaaaart. Då ska jag ha en alldeles egen liten piknik med min mini älskling här ute på gården med.
Längtar!

Sen så höll jag på skratta ihjäl mig åt min header igår, har juh för fan skrivit fel på "whatever", står juh "Whetever" där nu. Så det ska fixas idag, haha! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, ja en riktig liten busunge :)

2011-03-09 @ 09:40:44
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Joss

cool glass! längtar med till sommaren!

sv: hehe jasså??? :P

2011-03-09 @ 10:08:59
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback