Jag dog där ett tag...

tyckte det va dags att ansa gorillabenen (ja dom såg typ ut så) idag, fick en
epilator av min vän Camilla i förrgår och aj oj ick satans jävla skit vad ont det
gjorde där ett tag. Nästan så jag dog. Körde med varmvax förut och helt enkelt
vaxade bort håret förra sommaren. Men då det tog slut så har jag kört med
rakhyveln i ett par månader som resulterar i att hårstrårna alltså blir TJOCKARE
och det tillslut ser ut som hår som växer på en gorilla på benen. Så ja, ni kan
tänka er hur mina ben ser ut nu, eller jag kan berätta, typ som prickikorvar.

Tanken slog mig att jag måste attans börja nu om det ska bli bättre juh närmare
sommaren jag kommer. Kan inte gå runt med prickiga ben då den varma vår
solen sen träder fram. Så nu har ja gjort detta och det är väll dags om nån vecka
igen. Hoppas jag inte dör en liten stund då också utan att det känns lättare.

vad kör ni med? rakhyvel? epilator? vax? sån creme som bränner bort hårstrårna?
TELL ME!

Före och efter bild kommer sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback