Happy face!

Fick lite abstinens då Zabine hade beställt hem hairextansions så har nu själv också
köpt mig extansions. Mörkbrunt äkta indiskt stick-hair & microringar :D Känns sjukt
jävla awesome så det inte är sant, längtar som ett blockmongo tills det ligger i min
postlåda! Hoppas det går snabbt och jag redan får det imorgon, 1-2 leverans dagar
stog det, så antingen imorgon eller på måndag har jag det! =) Har juh köpt extansions
2 gånger tidigare men med clips, kände mig lite less på det så tänkte nu ska det
attans få sitta i ett tag =) Nu ska mitt hår bli längre och snyggare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jaaa, det vore helt perfekt! :)

2011-03-24 @ 20:10:24
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Inte illa :) Jag skulle också vilja sätta in löshår, men ja.. En annan dag haha :P



Sv: Jamen det blir toppen det :) Vi ses på lördag då!

2011-03-24 @ 20:45:42
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: hanna

åh sånt hade jag alltid i mitt hövve förr:D men för jobbigt för mej att fixa med nu för tiden heh.



tjuusigt.. jag har Disas på bröstet:) fast med två ankare på sidorna.

2011-03-24 @ 22:30:29
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback