Grattis blogg.se

Yeeeeej, nu funkar bloggen igen, eller ja det funkar att kunna uppdatera den igen, AWESOME!!

har haft en jävla otur idag, först så välter kattjävlarna ner en blomma rakt ner på golvet så då blev det dammsugarn i högsta hugg, sen så när jag ska gå ut och hämta posten så håller jag på att halka och slå ihjäl mig på bro jäveln, ramlade inte som tur va men nära nog, sträckte min magmuskel dessutom som jag redan har ont i så nå kanske kan tänka er hur det känns nu.

Tog en välförtjänt dusch efter mina traumatiska upplevelser, så nu känns allt bra igen, eller ja magen gör ruskigt ont men om man bortser från den såklart. Ska strax föna håret och fixa till min face!

kattungen har fått spader, hon leker med mitt blöta hår & det resulterar i att hon sätter klorna i min midja & rygg.


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Du menade nog vertikalt? Är man större byggd finns det ju kläder med lodräta ränder. Det jag ville få fram med inlägget var att jag tycker om när det randiga blir antingen en detalj eller basen i outfiten - oavsett vilket håll ränderna går på. :)

Och oj, tack för komplimangen!

2011-03-02 @ 14:34:16
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback