Godmorgon sunshines!

Här har morgonen precis startat, sitter med en underbart god kaffe och funderar
på vad dagen ska ha att ge. Telefonsamtal, solning & insättning av extansions är
det jag vet idag. Och hur sjukt bra duger inte bara det?! Känner mig på awesome
humör idag. Så passa på att hinna umgås med Camilla då också kanske ;) ja det
var typ vad jag hade och skriva just nu. Nyvaken + blogga är väll kanske inget
som passar som handen i hansken ;)

Igår då vi åkte ner till Sandra & Tobbe på kvällskvisten så sa jag
-Ja Jesper, du och Tobbe passar juh som handen i handsken! (samma sorts humor)
Jesper urbrister
-Pax att vara handen!
Sen blev det ett jävla garv då man kom på direkt hur han tänkte! Ja vem skulle
vilja vara handsken?

Får man bjuda på ett ehhhmmm ägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback