Döende

Men herre gud vad döende jag alltis är på mornarna nu, jag sover som en jävla kratta drömmer skit skumma drömmar, när ska jag få sova ut om man säger så? För detta börjar jag bli äckligt less på nu så jag snart spyr. Kan inte lägga mig i tid heller för att jag har svårt att sova då Nemo inte är hemma. Så detta resulterar i att jag inte är nå vidare fräsh på dagarna, inte det minsta awesome. Men efter 20 koppar kaffe på morgonen så kanske facet lyft sig från marken och sitter på rätt plats.

Idag är det iallafall äntligen fredag, då har jag min älskade Jesper hemma på heltid i 2 dagar nu :) Sen kommer min mini älskling hem på måndag så det känns juh fantastiskt det också. Som jag längtar!! Åh gud vad varmt och härligt det är ute, tinar en jävla massa med varma vindar och jag blir iallafall glad och sprallig utav det för snart är det SOMMAR. Då jag kan springa runt i mina älskade klackskor igen, ballerinaskor, tofflor, helt fucking awesome!! Sommar och sol och vi har kort kort kjol ;)

Godmorgon föresten cupcakes! Har ni sovit bra inatt? :)




Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad spännande :) Ja, han går på Myggan.. Men Nemo kanske börjar på storbarnsavdelning :)

2011-03-04 @ 09:50:44
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Det finns fyra avdelningar.. Två småbarns och två storbarns :) Myggan och Nyckelpigan är småbarns, och sen Humlan och.. nånting mer är storbarns :)

2011-03-04 @ 10:08:19
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback