Deprimerande ...

Nemo blev ledsen då jag lämnade honom på dagiset, han som inte blivit ledsen
på hur länge som helst då jag lämnat honom. Kan bero på att han och jag haft
en underbar morgon tillsammans och bara myst och då hellre ville fortsätta va
med mig, eller så är den största chansen för att Amber inte va på dagis idag.
Det tar hårt i mamma hjärtat då han blir ledsen och man måste lämna honom.
Mamma´s älskling!

I övrigt så måste jag städa som fan idag, stökigt och smuttsigt här hemma. Ser
ut som om man haft 30 ungar här som lekt och haft skorna inne dessutom. Okej,
där kanske jag överdrev lite, men det känns så för mig iallafall. Men iof så känns
det så om det bara ligger en dammtuss i nått hörn. Kanske ska lära mig blunda
för skiten ist? Just ja, det va städning jag skulle börja med, inte blogga.


Kommentarer
Postat av: Marie ♥ i väntans tider

Ja det är det :)

2011-03-21 @ 11:05:56
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback