Avsluta meningen...

Jag har insett att: Jag är en tuff brud i lyxförpackning
Jag lyssnar på: Som att ni skulle bry er?
Jag pratar om: allt och inget
Jag tycker om: alldeles för mkt
Jag avskyr när folk: är falska
Min bästa vän: Elionor
Min första vän hette: Emma
Min kärlek är: Min älskade jesper
När jag borstar tänderna: borstar jag för hårt
När jag lagar mat: blir det sjukt gott
Jag tänder på: min karl
Det sexigaste yrket är: snickare ;)
Det är charmigt när: Nemo flörtar
Jag är rädd för: mörkret
Den värsta känslan är: när någon dör
Den bästa känslan är: min karl & sons närhet
Jag är bäst på: Allt?
Jag är sämst på: Inget?
Om jag va ett djur skulle jag vara:Leopard
Om jag va en insekt skulle jag vara: INGET, USCH
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: hammare
Jag kommer alltid att vara: Bäst
Det finaste som finns är: min son & karl
I sommar: Ska jag bli sjukt brun
Sist jag grät var: förra lördagen
Jag kan: cykla
Jag kan inte: hjula
När jag vill tänka: säger jag något helt annat
Min mobiltelefon är: fantastisk
När jag vaknar på morgonen: ser ja ut som godzilla
Innan jag går och lägger mig: ser då också ut som godzilla
Just nu tänker jag på: Jesper =)
Bebisar är: ÅHHHH, underbara
Idag har jag sett: mkt
Jag vill verkligen: va rik!


Kommentarer
Postat av: L Y D I A

svar / Jag brukar redan göra lite egna örhängen faktiskt! Länge sen nu dock.. :} Men det är kul!

2011-03-13 @ 20:27:09
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: L Y D I A

svar / Gör det! Himla roligt, och det är ingen som har likadana som du! :}

2011-03-13 @ 20:33:30
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: nä men det va inte i fredags utan vi ska dit på tisdag! :P nervös som en idiot. men.. jaa!

2011-03-13 @ 20:42:59
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: Nena - Bonusmamman som planerar bröllop

Tack va gulligt =) Ja det var väldigt populärt och det där settet är ju kärlek, man blir glad bara av att se alla mysiga färger =)

2011-03-13 @ 20:45:25
URL: http://www.DeaziD.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback