195 kr rikare.

Va juh och sålde lite kläder till grannen & hennes väninna =) Eftersom kläderna
annars bara legat och skräpat ute i förådet så tänkte jag att jag tar ytters lite per
plag, helt enkelt en hel 5st =) Och dom köpte ändå så pass att det blev 195kr så
det känns juh helt awesome att mkt av kläderna kommer till anvädning igen! =)

Pratade även nyss
med min älskling som nu lämnat Nemo hos min mamma och var
påväg hem till Fritte innan bussen går hemmåt igen för honom. Längtar tills han är
hemma så jag får krama om honom och få lite tröstande kramar då jag saknar
Nemo så hemskt mkt redan. Så tomt utan Nemo hemma. Ekoooooo Ekoooooo!

Färgade utväxten idag igen, kändes skönt då det ändå hunnit växa 1cm sen jag
färgade det sist. Mitt hår växer alltid som ogräs på vårkanten & frammåt sommaren.
Sen lika bra att passa på innan jag sätter in mina extansions eftersom det inte går
att färga håret under tiden man har dom. Eller det går men mindre bra för håret
helt enkelt. Ska snart fixa mitt face & hår, ska iväg med 2 vänner senare till några
andra. Kan kännas skönt att slippa vara hemma och tänka på Nemo ständigt.

Redhead!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Gött :D

2011-03-26 @ 15:19:43
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback