100, eller kanske 200 åkningar?

Åh vilken dag! =) Den har varit helt awesome. Vi bestämde oss för att
gå ut i det vackra vädret och gå bort till en pulkbacke där det är massor
av folk och barn, packade ner fika och skulle gå, då tvärvände Nemo, han
ville inte alls gå ut utan han stog och skrek och grina som en liten bäbis
men jag och jesper gav inte upp, för ut det skulle vi! Sen såväl då vi kommit
ut och va vid backen va Nemo på tokbra humör, han skratta som attans &
han och Jesper åkte en jävla massa bob, så blev en tok bra dag trotts
Nemo´s gnäll tidigare. Han höll nästan på att somna på boben påväg hem
dessutom. Medans Jesper & Nemo åkte bob pimpla jag kaffe och rökte, det
gjorde min dag, haha! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja!!! Det är kul som fan. :D Köpte massor på Nelly ett tag men det har jag slutat med. ALLA glappar som fan. :(

Har ett par skor jag älskar som är oxblodsfärgade och FRÅN 50talet. :D Love them. Hih. OCH dom kan jag gå i också. ;)

2011-03-13 @ 17:39:13
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Jag hann aldrig svara innan helgen, men min helg bestod av dansuppvisning i fredags, sen lite party och resten av helgen har jag bara umgåtts med en vän :) Lite halvlugnt! Vad har du själv haft för dig? :D

2011-03-13 @ 17:50:27
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

såg ut som en grym dag :)

2011-03-13 @ 19:40:06
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback