Värdelös

Ja uppdateringen i bloggen sker inte alls som den är tänkt alls. Men har nu ett
tag haft en fruktansvärt ångest och lite mer där till, helt enkelt inte mått bra och
då prioteras inte heller bloggen den minsta. Men ja, så är läget. Har annars inte
heller så jävla mkt att berätta om man säg så. Jobbet funkar fin fint och jag är
så nöjd med mina arbetskollegor så det inte är sant. Och bara för att man har
jobbhelg så är det stadsfesten nere i Kramfors, hade gärna åkt på den idag men
ja det gick juh inte då jag jobbar imorgon också. Men man får tänka på timpengen
man har helt enkelt. Nästa år ska jag dit, och om inte annat ner på crusingen
iallafall i Kramfors då den faktiskt brukar va awesome. Ja men nu har jag iaf
skrivit ett litet inlägg som får duga för stunden. Ska försöka få ork och fixa
mer inlägg också. Som sagt försöka inte lova nått. Har man en jobbig period
så är det också så att bloggen blir drabbad. bye bye then!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback