Sugen på att sola lite men ja, det funkar nog inte riktigt så

Ser hur fint solen steker där ute, men ja en annan kan juh inte sola än på iaf 2 veckor
till, eller ja bröstkorgen eftersom den är nytatuerad då. Det suger aningen getpung nu
men ska man va fin så jaa ni vet. Blir att sola till sen sommaren ist, och ta vädret om det
då hade tänkt vara bajsväder, för lite brun måste jag väll få bli? Och gå ut med en hel
täckande tröja i detta vädret för att bara sola armarna & ansiktet kan man fetglömma.

Hur som haver så är man nyduschad & jag har hunnit slagit på en tvättmaskin. Så nu
ska jag strax gå och vika undan lite torrtvätt och ta en redig plocka undan städning här
hemma, för just nu ser det ut som crap här. Så varför sitt ja här? Up Up and away!!


Kommentarer
Postat av: mli

lägg en handduk över tatueringen då du vill sola. brukar jag göra då jag är nygaddad.

2011-06-12 @ 23:35:26
URL: http://itsnotalright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback