Papapapapapapapapamamamamamamamamappapapapappammamamamamamaaaaa

Ja om ni kan gissa till min rubrik på inlägget så vinner ni en rosa frigolitcykel
i valfri färg. Avslöjar i ett senare inlägg ;) Idag vare verkligen en seg jävla morgon,
helt död då Nemo kom inte och väckte mig. Märks att man börjat jobba helt enkelt ;)
Annars så äre jobb idag med 14-20.40. Tänkte hinna ut en sväng i lekparken med Nemo
också då jag annars inte hinner träffa eller nattar honom en enda kväll denna vecka.
Grannen Emma skulle komma ut och joina mig med medans Nemo leker och stojjar, slår
vad om att Nemo kommer vilja att vi ska köpa sand och betala med kottar ;) haha!!
Nej nu ska jag klunka i mitt kaffe och tvätta mitt face, gårdagens smink sitter inte så
smickert idag alltså. Hörs pullor!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Det är Mumin!!!! :D :D

2011-06-08 @ 09:55:54
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasami

MUMIN! =)

2011-06-08 @ 12:04:49
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Sara, Theodors mamma

Mumin trollet! :D

2011-06-08 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback