Ny dag nya tag

Idag är det en arbetsdag till, känns skönt att få komma iväg och fokusera på
nått helt annat. Tackar gudarna att jag fått jobb. Nu ska jag fokusera mkt på
mig själv & min son. Tänka på vad som behövs i mitt liv, MIN & VÅRAN framtid,
är det menat att ta slut? Är det menat att vi ska va tillsammans? Eller hur ligger
det till just nu? Jag har faktiskt ingen aning själv. Jag måste hitta tillbaka till mig
själv, den glada Mikaela med den otroligt dåliga humorn. Gud, ge mig sinnesro!

Jag ska även tänka på texten uppe i min header, den stämmer så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du vet var jag finns om du behöver prata av dig. Låter inge kul det där ni går och grubblar över.

Är så glad du fått jobb. Kommer förbi på Rusta då Ambers vattkoppor gått över.

Kram

2011-06-02 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback