Nojjjjjig

Fick höra att mormor än en gång åkt in på sjukan igen, syrran har haft sin mobil
avslagen sen 12.30 ungefär och har inte gått att få tag i. Oron stiger varje minut
och ja, detta känns inte alls okej. Jag tror jag bryter ihop snart! Nästa helg ska jag
försöka träffa mormor innan jag sticker upp till Umeå igen, måste försöka få byta
dag med någon på jobbet på måndag bara så jag kan. Åh vad min mage kniper utav
oro. Ge mig sinnesro och säg att allt är som vanligt igen. Och du Frida, hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

Finns här dygnet runt om du behöver prata! Bara säga till så får du mitt nr =)

2011-06-04 @ 22:00:37
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback