Nervositeten

Idag ska jag va på Universitets Sjukhuset klockan 9 på avd Kvinnokliniken.
Ska nämligen dit och ja förhoppningsvis få nått gjort åt min onda mage (kejsarsnittet).
Men jag är nervös som attans, kmr dom isf skära i mig redan idag eller kommer dom
undersöka mig idag och ge mig en ny tid så jag måste betala 300kr IGEN. Då tar jag
det hellre nu och på engång så jag slipp gå och va nervös igen till nästa tid. Blir jobb
direkt efter jag varit där med så jag hoppas jag inte har allt för ont om dom ska dit och
skära, för då kmr jag dö på jobbet där dom har världens oskönaste arbetsbyxor. Ja vi
får helt enkelt se vad som visas. Ska ta ett kort på hur det såg ut innan, och senare.
Dricka upp kaffet nu sedan klä på Nemo och iväg mot dagiset.

Kommentarer
Postat av: Jamen

JA men hur gick det? Nyfiken :-)

2011-06-21 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback