Jag näst intill avskyr tjejer

Vi brudar är så jävla falska & fittiga mot varandra. Ett bra exempel är då en 10års
"bästa vän" hellre säger upp kontakten med mig & föredrar sin pojkvän som är en
stor jävla jubielidiot. Hon påstår att jag inte känner honom, att jag inte fått någon
bild utav honom. Det roliga är att i princip 99,9% hon sagt om honom är rent ut sagt
jävla skit saker om honom, så vad tror denna donna, att jag ser han som en skit bra
kille för henne?! Haha, tragiska idioter, så ni passar varandra som handen i handsken.

Men liksom frågan är, hur normalt är det av en nära vän att välja bort sin bästa vän
hon haft i 10år BARA för att hennes pojkvän vill det?! Jag tror det handlar om att hon
är så jävla rädd för att förlora honom, är som en jävla toffel. Han har lämnat denna
tjej engång tidigare och då blev tillsammans med sin kusin om ja inte mins fel, lämnade
henne själv på ett lån med 40000kr på en hästenssäng eller vad det var, hon mådde
skit och bröt ihop jämt och ständigt, och vem tro ni det var som va och tröstade denna
tjej då också? Jo om inte jag! Och nu på köpet är hon också gravid med honom. Så ja, lycka
till ni 2. Hoppas DU växer upp M och ber om ursäkt för ditt jävla äckelfel. Bye bye then.

Det är så mkt jag vill ta upp här men väljer att inte dra upp allt helt enkelt. Ni får nöja er
med denna lilla skit. Lämna gärna en kommentar.

Shit deserve Shit

Btw, Hanna jag är inte farlig ;) Vet att du läser min blogg så lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Mathias

uch, låter inget vidare :( om hon bryter med sin bästa vän för att någon annan säger åt henne att göra det så är det ju något som är grymt fel. Isf har han fått någon sorst total kontroll över henne, kanske har hon sakta blivigt nedbryten under alla dessa år och förvandlats till någon sorts lydig slav. Det är inte sunt, de kan ju knappast må bra av att vata tillsammans, tråkigt att det finns sådana där förhållanden.

2011-06-04 @ 14:02:49
Postat av: Jenny - Gravid i v.15

Sannt som fan, Brudar är fittor!

Helt sjukt att man tror man känner någon, sen en dag total vänder de. Förstår att du är pissed!

Ha en fortsatt bra dag! =)

2011-06-04 @ 14:14:35
URL: http://angeliitaa.blogg.se/
Postat av: Tintin Silver

Tyvärr är kärlek både blind och döv och efterbliven. lol Tråkigt att det blev på det viset. kram

2011-06-04 @ 15:07:07
URL: http://tintinscitat.blogspot.com/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nu känner jag varken han eller hon, men av vad jag kan läsa så tycker jag att det verkar som att han har total kontroll över henne. Jag har sett det förut och själv upplevt det, och tyvärr så tycker jag att det verkar så i det här fallet. Men som sagt, jag känner inte någon av dom så jag kan egentligen inte uttala mig.



Hur som helst så är det riktigt tråkigt att hon väljer sin pojkvän före sin bästa vän.. Tråkigt och sorgligt. Men tur att du har andra vänner som förstår och accepterar dig :)

2011-06-04 @ 15:41:48
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Hanna K

=) Menar du mig? Kikar ju in då och då! Lämnar en kommentar för säkerhets skull om du menar mig, haha helt ofarlig verkar du ju inte ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback