Godmorgon folket

Här startade morgonen klockan 9 ungefär då Nemo vaknade, lagomt skönt då han
sover lite längre än vanligt må jag säga ;) Men trött ändå då man kom i säng vid 2
inatt, haha!! :) Känner mig på glatt humör och med en bra magkänsla, vet inte
riktigt varför faktiskt, men skönt att få känna lite glädje också :) Blir jobb idag med
men en riktigt kort pass 12-17 :) Men man får se det som att det blir 10timmar då
det är 100% OB :) Så ja så kort kanske det inte är trotts allt ;) nej hej och hå, nu
ska ja ta mig en cigg på ballen sen fixa mitt face. Puss på er pullor!!
btw, vad ska ni göra idag då? På en tråkig söndag ;)

Låt ingen annan diktera eller döma ditt liv.
Tänk inte på hur andra kan uppfatta dig.
Ingen annan kan veta varför ditt liv ser ut som det gör,
och varför du gjort de val du gjort i livet,
eller de val du kommer att göra.
Följ ditt eget hjärtas röst, lita på din magkänsla.
Och var den du är, ingen annan kan vara den du är
- lika bra som du själv! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: men va fan :p ska jag inte få äta nått?! :p haha

2011-06-19 @ 13:02:12
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback