Funderingar då det gäller extensions

Ni som använder microringar, tar ni ut och sätter om varje månad?

Jag tänkte håret växer som sagt ungefär 1cm varje månad så ja dom sitter juh
som sagt inte där man satte in dom. Och jag tkr inte alls om då dom hänger längre
ner än vad dom borde. Sen då man ska färga det, så gör ja det samtidigt då jag
tagit ut dom eller nån dag senare, för dom borde väll så jävla ganska självklart
inte sitta kvar i då man färgar det? Eller har ja fel där? Tell me someone...




Tanken var alltså med att ta ur och in när man har över 100st i skallen, aningen
drygt att sätta om varje månad antar jag om det ligger till så.

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Jag följde med en kompis på en sån där hårsalong för hon skulle kolla hur dom gjorde när dom flätade in håret. Och då sa hon att dom flätar ur och sätter om efter 3 månader.. Men hur det är med microringar har jag ingen aning om ;)

2011-06-09 @ 00:07:35
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback