Aj, aj aj!!

Efter jag hade duschat så nös jag till 2 gånger, mindre skönt för min mage,
alltså mindre skönt för min förhårdnad, det resulterade iallafall i att jag har
så satans ont där nu. Åså ska man sitta och vänta på en jävla remiss som
kanske kommer till hösten/vintern nångång. KUL, verkligen kul!! Tur jag har
ett underbart jobb att gå till iallafall och att ja inte tkr det är jobbigt. Trivs som
fan på rusta. Om ni bara visste :) Nej nu ska jag föna håret, fixa facet och sedan
ska jag lämna Nemo på dagiset 13.00-17.00, skev tid jag vet, haha!. Men ska först
också hinna leka med Nemo lite i honoms rum. Hörs hejs, lingonfejs!!

Och nej Nemo använder inte tutte dagtid i överhuvudtaget, utan då det
är läggdags. För på natten får han ha den. har bestämt att den ska bort
helt då han fyllt 5-år, tkr det passar utmärkt i den åldern då han också
förstår väldigt bra. Mamma älskar dig Nemo, min ögonsten!!! <3


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Du får ta och ringa till vårdcentralen och säga att det gör så ont att du knappt kan leva.. Överdriv lite så kanske det går snabbare med remissen. :P

2011-06-07 @ 11:46:24
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hehe. Ja, det brukar bli så. :) Jag har sagt att jag inte ska tatuera mig förrens till hösten. Ska försöka hålla det också. Hehe.

2011-06-07 @ 17:00:38
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback